Belangrijke informatie

Wij willen jou graag zoveel mogelijk relevante informatie geven. Voor welke kinderen onze taalschool is, hoe jij jouw kind kunt ziekmelden of informatie over protocollen op onze school. Je leest het hier.

De Globe is een taalschool voor kinderen in de basisschoolleeftijd van 4 - 12 jaar uit Gooise Meren die sinds kort in Nederland wonen en de Nederlandse taal onvoldoende beheersen om in te stromen in een reguliere basisschool.

pexels andrea piacquadio 111819366181

Ziek melden

Als uw kind door ziekte of een andere oorzaak niet op school kan komen, dan horen wij dit graag tussen 08:00 uur en 08:30 uur op telefoonnummer: 035-8200987.

Proceonscholen 111830817980

Gezond eten op school

Om genoeg energie binnen te krijgen op een schooldag, zijn er twee eet- en drinkmomenten op de dag: rond 10.30 uur en om 12.30 uur. Wij willen graag samen met u streven naar gezonde voeding op school. Liever een extra boterham of wat fruit, dan koek of snoep in de broodtrommel. Lekker gezond!

iStock 111882085445

Hulp op school

Wij vinden een goede samenwerking tussen ouders en school erg belangrijk. Ouders die op school willen helpen, ontvangen wij daarom graag. Meestal vragen de leerkrachten jou persoonlijk of je iets zou willen doen. Maar als jij denkt dat je ons kunt helpen en we vragen het niet, zeg het gerust!

iStock 111842755619

Klachtenregeling

Soms bent u het niet eens met de gang van zaken in school. In de meeste gevallen is een gesprek met de leerkracht of andere direct betrokkenen voldoende om de kwestie op te lossen. Mocht u het gevoel hebben dat u niet serieus wordt genomen of dat er niet goed naar u wordt geluisterd, dan kunt u de zaak met de directie, het bestuur, de interne vertrouwenspersoon of de externe vertrouwenspersoon bespreken.

Klachtenregeling