21 maart 2022

De Globe opent haar deuren in Naarden

Nieuwe website

Welkom op de nieuwe site van De Globe met een bijpassend nieuw logo! In dit logo is een wereldbol, een globe, afgebeeld omdat onze kinderen van over de hele wereld komen. Het logo in een herkenbare cirkel, omdat wij onszelf, met trots, onderdeel mogen noemen van de Proceon Scholengroep.

De afgelopen tijd is er veel veranderd. Nog maar een korte tijd geleden heeft ITS Globe haar deuren gesloten doordat er te weinig statushouders in Nederland waren. Onder onvoorstelbare omstandigheden is er opnieuw behoefte aan een taalschool in de omgeving Het Gooi. De aankomende weken zullen er duizend tot tweeduizend bedden beschikbaar komen in de regio Gooi- en Vechtstreek. Onder deze vluchtelingen zijn ook veel kinderen die onderwijs moeten krijgen. Wij komen hiervoor in actie! Om die reden openen wij 28 maart De Globe in Naarden.